I really want you to sigh, never in tune just sigh


Hejsan hoppsan, det blev en dag idag med, sedär. Idag fick jag "springa" med mina kryckor till skolan, var på rese fem i åtta, klockan åtta började vårat nationella prov. Haha, vilken syn det måste varit. Kom ju dock inte riiiiktigt i tid, men det dög för mig. Det tog inte lång tid innan jag var klar, 1½ timma för att vara exakt. 5 timmar var ju den utsatta tiden, men jag undrar jag om det var någon som behövde/orkade sitta så länge ?! Skönt att ha det överstökat iafl.
Ni kan aldrig gissa vad jag gjort idag- bokat resa. Wihu, om en vecka drar jag till värmen !! Ska bli underbart x 1000.

Just nu har jag en favorit konstnär, som inspirerade mig i vårt förra design uppdrag och som även inspirerat mig den här gången. David Downton, super snygga grejjer är vad han producerar! Alla måste ha sett hans verk så jag kastar upp ett par bilder, right here on the blog.

I kväll ska jag gå och lägga mig tidigt, får se om jag lyckas hålla det. Det brukar bli tvärtom när man bestämmer sånt. Ha en trevlig kväll, nu ska jag äta varma mackor ! / Ciao ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

tävling i min blogg vem vill du ge ett hjärthalsband till?

2008-11-14 @ 21:19:15
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävling i min blogg vem vill du ge ett hjärthalsband till?

2008-11-14 @ 21:19:15
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0