Fossingar överallt


Nu är jag tillbaka igen. Jag var tvungen att kolla klart på Grey's Anatomy. Det här är bästa dagen på länge, jag har tagit bort mitt gips ! Åh, jag är så lyllig :)
Jag var jätte nervös innan och var nästan övertygad om att jag inte hade någon fot kvar (aningen ironisk). J.Riad, min läkare sa att jag får gå på foten nu. Det gör ju fortfarande väldigt ont, så jag får ta en dag i taget helt enkelt. Kryckorna kan komma att bli kvar ett antal veckor (dagar?) till. Men jag är så fruktansvärt glad, verkligen, det känns bra.
Enda trissta är att jag har en riktig "mormors fot", svullen och söt, haha.. Men det kan jag leva med, jag har två fötter igen, wihu !
I morgon ska jag ha jeans på mig, det ni. Det är inte alla förunnat ! Och nu ska jag sova, med mina två fötter, utan mitt stora klump-gips. Ni förstår inte  hur gott jag kommer sova :) Kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0