Forgive, sounds good.


Fredag och en riktigt skön känsla har funnit sin plats.
Skoldagen blev inte så lång för min del idag, fick jätte ont i huvudet eller hade de innan jag åkte i morses men tänkte att de skulle ge sig. Men efter att ha tagit massor tabletter och sovit några timmar så mår jag nu mycket bättre och är redo för en skön fredags kväll. De var tänkte att jag skulle festa idag men de blev nu inte så, och de är jag inte besviken över tvärtom gud va skönt att ta de lite lugnt.


Jag är en person som alltid vill ha nya utmaningar, älskar äventyr och tycker de är sjukt kul att träffa nya människor som kan inspirerar en. De finns många som undrar varför jag val att läsa i Skövde de är en del i de jag vill få en ny utmaning men så här i efterhand vet jag inte om de var den bästa lösningen. Oftast när man ser framemot de nya så glömmer man de man redan har. Jag har träffat en hel del nya vänner i Skövde som jag är väldigt tacksam för att jag har fått träffat, några är en stor del i mitt liv nu. Men ibland kan jag ångra de för att jag har tappat många här hemma och var de verkligen värt de. De sägs ju att riktiga vännerna består hela livet, men hinner man inte med dem så är de ju inte så konstigt att man tappar de. För man måste ju bygga på en relation hela tiden för att den ska utvecklas eller bestå. Jag anklagar igen för det som har hänt, inte mig själv heller. Livet har sin gång men jag kan inte annat än att tycka de är tråkigt ibland, men man måste också acceptera att man inte hinner allt. De har jag väldigt svårt med att förstå att man inte kan vara överallt, ibland måste man ta de lugnt. Men man ska inte spana för mycket i de förflutna, jag tror inte det kan vara bra på något sätt dumt att hänga upp sig på saker. Vi måste nog bara lära hos att förlåt, gå vidare och vara glada för de vi har just nu. Jag önskar er alla, lycka till i framtiden ta hand om er så kanske vi ses längre fram i livet! För vem vet om några år kanske vi hittar våran vänskap igen och kan bygga upp den igen.


Puh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Högklassig är vad du är! dig går man alltid och spanar efter.......

2008-11-07 @ 17:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0