Double Nature


En osminkad sanning som tar dig till en plats där du släpper din andefattiga själ. Doften av nyskapat liv som drar sig genom läktarna, dit förnuft försvinner i mängden av brus medens sin själ får ny kraft.

Känslan som jag hade igår kan jag inte ta tillbaka med ord, den går inte att beskriva med enkla, tondöva ord. De är något du själv måste ta till dig för att kunna få uppleva. Musik är något underbart vi har, de är så mycket mer än musik de kan ge dig både ny kraft och döda din idylliska själ.

Ralf Gyllenhammar gav oss ännu en gång en obeskrivlig kväll!
Har inga ord just nu, har tappat min röst och är fortfarande helt lyrisk, vi hörs senare när jag har hittat tillbaka till verkligheten!
 pssst! vi fick vara med om David Johannessons första spelning med grabbarna, sjukt häftigt!


Bilder
♥e

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer alltid att värdera dig högt.

2008-11-29 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0