Allt och inget; Fem smink favoriter

Allt och inget står på schemat idag! Planen var att vi skulle vissa upp våra fem sminkfavvosar men jag misslyckades, ni får en extra av mig. Min ursäkt att jag är väldigt trött idag, en del saker går för fort. Hoppas ni har haft en bra dag!


1.foundation från Clinique 275:-

Helt otrolig, den räcker hel dagen och den ser så naturlig ut hela tiden jobbar extra mycket med partierna vid näsan.

2.lipgloss maxi från Oriflame Beauty ca 98:-

Jag trodde aldrig man kunde få större läppar med hjälp av ett enkelt litet läppglans, de funkar du får helt klart större. Kan vara lite obehagligt första gången du använder de eftersom de sticker lite lätt i läpparna.

3. mascara från Clinique 195:-

Enkel att andvända och ge en naturligt resultat, om du somnar blir du heller inte svart.

4.Rouge från Lumene ca. 170:-

Gillar den färgen väldigt bra, den passar de som har lite rödton i ansiktet.

5.läppstift från Clinique ca 189:-

Jag gillar verkligen saker som man ser naturlig ut i och detta är även en sak som du gör de i.

6.puder från Lumene ca 198:-

Gillar den för att de håller länge och färgen är fin, den tonar även ner den röda i ansiktet


 

♥Om ja hinner med dagens så får ni de senare annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0