After all that we have been through, and now look


Nu har jag suttit i säkert fem minuter, stirrat på skärmen och funderat på vad jag ska skriva. Så jag berättar väl om dagen. Det var ju skola, det är ju torsdag. Engelska och design. Vi planerade lite inför måndag.
Jag och Emelie läste lite metro när vi väntade på bussarna. För Er som inte visste så är mina "framtida-tankar" om yrken, just nu arkitekt, läkare eller psykolog. Man behöver sjukt mkt utbildning för allihop, men - det är yrken som enligt metro är värda att satsa på. Inom fem år kmr det vara ont om folk som är utbildade till det, intressant.

Det har varit planer på både stockholm, örebro eller göteborg i helgen, får se om något utav det blir av. Skulle vara kul.. om inte annat ser jag fram emot måndag- BAG in BOX (?!) ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli läkare, fett betalt =P :D

2008-11-20 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0