Fugis-sugis-uppdatering


What's up at fugis ?
Det kan man ju undra, så jag får ta o berätta. Vi har naturlektion och ska skriva en diskussions uppsats, som vi ska ha seminarium på nästa vecka. Det skrivs om torsk, vatten och regnskogar m.m.



Tidigare i morse hade vi svenska lektion, då alla satt nervöst, bet på sina naglar och väntade på resultatet från nationella proven. För mig gick det väldigt mycket bättre än förväntat, jag är riktigt nöjd.

Vid elva är det lunch, jag har hört rykten om att det vankas vårrullar med sweetchili-sås. Det är schmaskens ska Ni veta ! Efter att vi är mätta och belåtna har vi projektarbetes tid, det blir nog fika tid eller shopping tid för mig och Therese.



I våran godisautomat har dom fyllt på med skummtomtar. De är så rosa och skummiga och lockar alla sugna ögon till att köpa, får man verkligen göra så ?! Oj, oj, fika borde vara gratis- då vet jag många som hade varit ett helt hekto rikare.

På skolan håller de på och sågar och brötar hela dagarna långa. Det har hittats mögel i skolan ! Inte bra, många har tydligen haft ont utav det. Hoppas att de får ut allt, så vi inte möglar hela bunten.

Tillbaka till tropikskogarna... Vi hörs ! / Louize och Folkuniversitetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0