coffee



Otroligt skön dag måste jag medge, slutade vid elva tiden. Gick jag ner mot rådhuset var bestämt att jag och Anna skulle fika eller ja PRATA var väl den stora andledningen och dricka te som vanligt. När jag kom dit fick jag mig en underbar överraskning, fullt med underbara vänner så de blev en stor fika. Sen efter några timmar gick Anna och jag en sväng på stan, vi handlade var sina skor efter det skulle Anna börja skolan så jag gick med henne till västerhöjd.

Sen började min julhandling, shoppade några julklappar sen när klockan började närma sig fyra så gick jag till Pims för att möta upp Filip och ta en fika igen. Hahah! Hel sjukt va ofta man fikar tur att de bara blev kaffe, men det är ju så mysigt att fika på vintern. De var riktigt trevligt, hade inte träffat honom sen i sommars mycket att prata om.

♥Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0