Friday


Min dag började inte så bra idag, jag vakande halv nio och sprang upp för insåg att jag hade sovit alldeles för länge. De var meningen att jag skulle gått upp 05.30. När jag väl hade kommit upp och börjat fixa så insåg jag att, jag skulle inte komma till Skövde fören vid elva. Alltså väldigt sent eftersom vi slutade vid tolv så jag gick och la mig igen. Så typiskt den roligaste dagen på hela året, jag som vill säga hejdå till lärarna och allt, så typiskt!

Igår var de poolparty riktigt trevligt var de, sjukt häftigt ställe måste jag säga. De skulle vara hur häftigt som helst och ha min födelsedags fest där. Vi skulle nog inte få plats så många kanske typ 50 högrest, så de är för litet eller så har jag för mycket vänner kanske. Ne vänner kan man inte ha för många av.

Jag kom hem igår vid lite över tio så vi var ju inte hemma så sent, skönt de.




   
 
De fanns mycket mer rum men tog inte kort på allt, super mysigt!


Ikväll är de Skövde som gäller nu ska vi fira Thim, han blir äntligen arton idag. Grattis till honom!

Måste bara säga att har ni inte läst L dagbok där hon skriver om konstens olika former, LÄS DEN! För sjukt bra är den och förläsningen som Henning hade var riktigt bra också.

Har ni fått några tidiga julklappar i år, jag har fått en hel del jätte glad.

 
Julklappen från Emilia


        En julklapp av Friskis i Lidköping, bara för att jag har maxkort,
Sen har jag även fått en ny mobli av Pappa, är hur glad som helst!

♥ Hoppas ni får en grym fredagskväll! så hörs vi i morgon! /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0