Tonight we'll let our hair down


Inte mina tider idag men de var helt klart värt det. Det blev en otrolig perfekt kväll och natt, hur kul som helst var det. Vi kan bara tacka Anna för en underbar kväll, så otroligt underbara människor. Man kommer otroligt långt med fina kvällar, något man borde värdera mycket mer. Blev lite väl mycket igår kanske men sjukt kul. Jag var och tränade igår, gymmet blev de i två timmar: lyfte även marke igår, så har sjukt ont i kroppen idag men då känns de att man lever. 

   
   


Idag skulle det vart din födelsedag. Idag skulle vi ha käkat tårta i massor och skrattat tillsammans. Men denna världen är inte alltid så rättviss, jag saknar dig i massor går inte att beskriva. Men kommer alltid att minnas dig och allt du har gjort! Du kallade mig alltid din ängel och nu är det du som är min skyddsängel. Jag vet att du alltid finns vid min sida som du alltid ha gjort. Älskar dig mer än någonsin, tänker alltid på dig. Mormor jag kommer alltid förbli din ängel.


Jag vet att du har de bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Finns alltid här för att prata, Och vi måste ta atg i att träffas <3

2008-12-17 @ 13:04:54
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0