Worn me down


Hej hopp !
Tänka sig att det snart är jullov, herre min mamma. Har varit o kikat på stan och shoppat idag. Köpte ett linne som förmodligen kmr till användning på lördag, då det är party!
Sara köpte en super snygg Adidas tröjja och även jag hittade två stycken som jag blev sugen på, köpa eller inte köpa ? Kanske kan bli ett mellandags-rea-kap om jag har tur och kan hålla mig så länge (?!)





Det här mina damer och herrar, måste vara en av världens bästa låtar, Rachael Yamagata- Worn me down.



Kort om min dag också- Började skolan halv ett, slutade halv två. Sprang ner på stan med Sara o Therese o kikade som sagt. Vid fyra kom Emil och plockade upp mig och det blev yttligare en sväng på stan men även ut till Elins Esplanad. "Lagade" revbenspjäll och potatissallad, med julmust till, sen kollade vi (bland annat) även på en bit av Björn Gustafssons nya DVD, "Ett livsverk". Haha, säga vad man vill om killen, men han är rolig!


Goodnight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0