Teneriffa

En sammanfattning av min resa, som jag lovade-


- Missförstå mig rätt, men det bästa på hela veckan var lätt morgonrockarna. Det var absolut det plagg vi använde mest under tiden på Teneriffa. Riktigt mysigt och lyxigt!


- Det är underbart att ha mycket plats på ett badrum, detta njöt vi av hela veckan. Dessutom var det trevligt med den lilla rosen, som faktiskt inte var den enda blomman i vår lägenhet. I vardagsrummet hade vi otroligt vackra papegojblommor.


- Det här var en positiv överraskning när vi öppnade kylskåpet. Vi hade inte väntat oss det, men blev självklart glada, dricka går åt i värmen!


- Ja fint var det, skamligt nog utnyttjade vi inte detta en enda gång. Nästan så man får kalla oss badkrukor, men vi skyller på att värmen inte var så överdådig.


- Ett bamse tips att laga till hemma, om Ni inte redan provat, MUMS!


- Alla gillar vi skor, eller hur ?!


 


- Verkligen en rolig atmosfär och stämning. Absolut värt att besöka om man är på Teneriffa. Här prutar de som galningar och gör nästan vad som helst för att man ska köpa något. Det är dock inte allt för billigt, trots det.


- Visst är det fint, ingen toppbild, men ändå. Det är så mysigt att gå omkring bland palmerna, deras stenbelagda gator, lukterna från restaurangerna och havet.


- En vecka gick fort och jag skulle lätt kunna tänka mig en till. I vanliga fall brukar man ha lite hemlängtan- inte denna gången.


- Skål för Teneriffa (trots det halvtaskiga vädret, semester är semester!)






















Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt intressanta bilder på hotellrummet och utsikten och era skor. tycker du själv att såna bilder är roliga att se på?

2008-12-17 @ 01:13:11
Postat av: Louize

sv: roliga och roliga, de är informativa och visar vart och hur jag tillbringade min semester. sen vart din humor ligger, är inte av mitt intresse !

2008-12-17 @ 21:40:52
Postat av: Maria

I mars blir det 2a gången jag åker till tenerifa, ska till los christiansos, vart var du?? :)

2008-12-17 @ 22:11:21
Postat av: Anonym

nej just det, för du vill nog ha så lite läsare som möjligt

2008-12-17 @ 23:38:03
Postat av: Louize

sv: som sagt, din humor är inte av mitt intresse, det finns många andra som tycker att det ä r mkt trevliga bilder !

ägna dig åt annat än kritik, så ska du se att det blir roligare för dig också :)

2008-12-18 @ 17:49:17
Postat av: Louize

sv: Hej Maria! Jag är inte helt säker, men jag tror att det var Las Americas. Förra gången jag var på teneriffa var jag dock i los christianos, mysigt ställe :) !

2008-12-18 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0