She needs to feel


Dagarna bara springer iväg och det känns som att de har vart fredag hela veckan och de kan ju inte bli så mycket bättre, vem vill inte ha fredag hela veckan liksom. Idag så var skolan riktigt kul, jag och Tessan gjorde bort oss på en tur med bussen. Sen efter skolan träffade jag Johan, vi gick och letade julklappar men de slutade med att jag gick och tittade på väskor att jag aldrig kan ge mig. Men Johan hittade en hel del, riktigt kul. Sen när bussen landat i lisch så träffade jag Lisen tjattade massor, riktigt skönt att träffa den tösen var ett bra tag sen. Det är så svårt tycker jag ibland att hinna med allt och nu börjar man få småångest för att tiden rinner iväg och snart dra alla åt olika platser. Har inte ni den känslan också att tryggheten för hos studenter försvinner snart att nu har vi all möjligheter till att göra vad vi vill. Men vad är de  egentligen vi vill göra, någon som har ett tips på en bra framtid kanske?


Jag tänkte på en sak idag, de är otroligt vad egentligen musik betyder mycket. Har du någon gång tänkte tanken på vilket budskap musik kan ge igenom toner, vi underskattar den helt klart! Men den är här tanken tänker jag spinna vidare på en annan gång när de finns mer tid. Njut nu av något som ger oss en annan plats, kanske en plats som vi egentligen skulle vilja befinna hos på.







Det var 17 år
17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går
och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar

Jag har slitit ut så många skor
i en stad där ingen längre bor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0