Night after night


Härliga fredag.
Idag ska jag hissa och dissa. Vi börjar med det dåliga och avslutar med det bra!
- Diss åt slasket. Vart man än vänder sig, vart man än går, är det bara blött, blött, blött. Ingen gillar våta tår. Dessutom "förfular det landskapet" (ett uttryck som vi lärt oss i Naturkunskap A!).
- Hiss åt kreativiteten! När jag och Therese satte igång på riktigt med vårat design arbete i torsdags kände jag verkligen varför jag valt just design-linjen. Man blir glad av att skapa, måla och vad man än får för sig att göra som är kreativt. På något sätt blir det extra roligt på vinterhalvåret. Förmodligen behöver man lite extra glädje just i denna mörka tid. Låt kreativiteten flöda, bli gladare!

Det blir ingen Millencolin för min del imorgon. För Er som missat så spelar de i Mariestad. Jag ska till Skövde, sen ska jag iväg och åka hihihihihihihihihihi.

Nu ska jag göra 200 sit-ups sen ska jag kolla på Idol- Agnes åker ut skulle jag gissa på. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0