Irreplaceable


Vilken dag, vad underbar :)
Bästa var ju lätt skollunchen, jag älskar vårrullar ! Jag och Therese har en pakt- vi ska göra 100 situps om dagen på obestämd tid. Vi känner att vi behöver få våra magar i form. Sist jag hade en liknande pakt, gick den väldigt bra- ett tag. Sen rann det ut i sanden, haha.. Men nu jädrar !

Våran pakt ska vi fira imorgon- vi ska köpa chips och coca-cola och mumsa på hela dagen lång! Haha, sit-upsen kommer inte löna sig har jag en känsla av ;D Men kul har vi iafl !

Blir det inget inlägg imorgon- så är det för att jag tillbringar hela dagen i Skövde- först skola, sen sjukhuset och sen min sötnos ! Puss på Er så länge ♥

PS. Imorgon sätter jag igång med min tavla :) DS.


Den här gör allt så mkt lättare- länge leve sit-ups brädorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0