if that song can get me you


Dagen började inte så bra idag, cyklade omkull så de bara smällde i marken några saker på cykeln gick till och med sönder. Själv så gick jag ur striden med blödande knän, men glad var jag ändå. För jag kan tänka mig att de såg ganska kul ut när jag ramlade med min stora jacka, rullade runt som ett fån. Haha!

Annars har dagen vart riktigt bra, Therese fyllde äntligen arton idag! Så det firades med att vi fika, tänkte ta lite bilder på de men glömde helt bort det. Sen när jag kom hem till lisch igen så träffade jag Ekholm och Frida, gick även in i några affärer. Hittade ett par jätte söta vantar, hur mysiga som helst sen en svart klänning som jag tänkte att jag kan ha på lördag och julafton kanske.
♥Nu ska jag plugga lite, så tre tips kommer lite senare så håll utsikt!


Svart Vila klänning från Rydéns
Svarta söta päls vantar i Tif & Tiffy från Audrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0