I won't borrow You


Nu tänker jag inte vara sjuk mer, det finns inte på kartan.

Nu har den där "sjukångesten" kommit, ni vet vad jag pratar om. Den där ångesten men får efter man ha vart sjuk att man inte har hunnit med allt man ska och att man har missat massor. De jobbigt är att jag inte riktigt fått tillbaka alla energi, så jag är fortfarande otroligt trött och seg. Sen käkar jag fortfarande medicin, så de ger ju också sina biverkningar. Träningen måste jag lägga lite på hyllan och de är jätte jobbigt, får se hur länge jag klara att låta bil. Nu måste jag vara envis. Idag skulle jag ha åkte till Götet för att gå på Fitnessfestiveln, har vart planerat sen i somras. Så just nu känns de otroligt surt att de inte blev något, men mamma vägrade att åka eftersom jag inte riktigt är hundra frisk ännu. 
Nu ska jag börja min dag med att läsa lite mode bloggar, behöver få lite tips känner. Jag är sugen på att shoppa, de är ju inte så vanligt.  Så hittar jag något bra så lovar jag att dela med mig.


  Nu tänker jag inte vara sjuk med, nu ska jag bil pigg igen
♥vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

De bilden är verkligen läcker..!! Känns som den togs igår men det är ju redan över två år sen. Kramar

2008-12-10 @ 21:07:00
URL: http://emmamouchard.blogg.se/
Postat av: sv:Emma!

aa! visste känns de som det! känner likadant! känns som att de var nyligen vi låg i solen på eran stutsmatta;) undebara minnen vi hra du! Kramar!

2008-12-12 @ 22:50:44
URL: http://isidays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0