I do, I don't, don't need You like You think I do


Nu har jag kommit hem från träningen och solningen, behövde bli lite brun tills reklam fotot imorgon. De var super skönt, vad ska ni hitta på i helgen? Själv så ska jag på poolparty imorgon sen på fredag fest och lördag en annan fest. I helgen ska de firas att två stycken till har gått och blivet arton! Hur kul som helst, jag är verkligen en person som måste göra mycket saker klarar inte av att sitta stilla och låta livet gå. Mitt motto är att alltid ha något att se fram i mot, för då spelar de ingen roll att en del dagar är tråkiga får då vet man att snart händer något som man har längtat efter
 

När jag var sjuk passade jag på att läsa mer teori inom träningen, har hittat en kul grej som jag tänkte testa. Kortfattat handlar det typ om att få djup kontakt direkt med muskeln och sen jobba med den lite kortare. Orkar inte riktigt att förklara just nu men tänkte testa den så får vi se om den ger bättre resultat. Så får vi veta sen mer vad det är och om de funkar så slipper ni göra som misstag som jag kanske gör. Men jag tror på den till hundra känns hel rätt så det måste funka.


E

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en bra grej, jag har faktiskt testat samma sak ett tag och tycker personligen att det har gett bättre resultat:) pusskram

2008-12-17 @ 21:54:25
URL: http://elinsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0