Enough is enough


Kinamat
har varit mitt ämne idag. Jag har inte haft något annat i huvudet, eftersom jag visste att- klockan två när jag stiger av bussen i Mariestad skulle vi fira morfar och äta på restaurang. Jädrar i mig vad vi åt. Gott var det också. Tre små rätter blev det för min del- favoriten.

Lussekatter och tårta blev det nyss också, orkade inte med hälften ens (för jag vet att det står smörgåstårta i kylskåpet, och det är snart kvällsmat-dags, hihihihi). Ursh, jag kommer inte behöva äta nåt mer den här veckan, haha. Mat är gott !

Tusan vad kallt det är ute. Förra året gick jag i skinnjacka hela vintern, jag gjorde det härom veckan- aldrig mer det här året iafl ! Herre min mamma vad kallt det blev, förstår inte hur jag kunde överleva förra vintern. Har blivit extremt bortskämd med värmen från min parkas. Underbart är det ! Det måste vara rätt så mycket kallare i år ?

Måste säga att det är sjukt roligt att våra läsare har ökat så in i den ! Men kommentera mera, och inte anonymt =)

Kommer lite kläder här också, that's it från mig idag, ha det bäst ! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej på dej!

Vad jättespännande att följa dina öden och äventyr. Vad vill du göra när du blir stor?

Jag sökte efter paljettbyxor och kom till din blogg. Blev inte mycket klokare av det, men söker fortfarande. Min dotter längtar jättemycket efter paljettbyxa. Bor du i mariestad? Är det där paljettbyxor finns? Min farmor bor i Mariestad; ska jag kanske fråga henne? Vad tror du?

vänliga hälsningar Majsan

2008-12-30 @ 20:50:08
Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 20:58:09
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0