Block Party- Positive Tension


Vilket sabla väder !
I Skövde snöade det (åtminstånde den lilla tid jag var där) och nu har skiten kommit ända till Mariestad. Ska tydligen bli snöoväder på fredag (!?). Ursh och fy, men det är inte långt kvar till vårsolen !

Jag och Tessan var på stan en stund efter skolan idag, hade fått för mig att jag skulle få tag på ett par mörka jeans- ni kan ju gissa hur det gick. Hittade däremot en halsduk, in fur. Lustiga var att när jag kom hem blev inte min mamma så glad. Hon hade nämligen köpt en sådan till mig i julklapp (och ett par skinn handskar som jag var för snål för att köpa idag, BINGO!). Halsduken och vantarna låg i samma paket, så det blev dubbelt så bra !


Min halsduk och mina skinnhandskar som matchar mina stövlar, 149-, respektive 199:- från Gina Tricot

Jag tar tag i tre tips idag; Här kan Ni köpa era egna pälshalsdukar-



Chique 99:-


Gina Tricot 99:-


Lindex 179:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0