Back to reality


HEJHEJHEJ! Nu är jag tillbaka, efter en underbar vecka med semester x1000. Skönt att ladda batterierna såhär i vintertider. Det blev Teneriffa, med mycket kort varsel.

Mitt i centrum var vi, på ett ställe som heter Fanabé. Precis utanför hotellet var det shopping och två minuters promenad så var man vid havet. Är det inte underbart ?!

Vädret var sådär, mycket molnigt, men när solen sken igenom var det hur härligt som helst. Det blev ett par timmar sol under veckan iafl :)

Tänkte jag skulle berätta mer senare och kanske till och med visa lite bilder- Nu, ska jag packa upp mina saker ur resväskan och få ordning på vardagslivet igen! Puss så länge ♥


Vårt hotell och utsikten från vår balkong, Sunwing Fanabé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0