Anna Sui vinnare


Jag blev en Anna Sui vinnare, helt otroligt! Är hur GLAD som helst! Tror inte att de är sant brukar aldrig vinna något!

Nu ska jag börja leta en klänning till nyår som passar till armbandet!

Titta här!

Jag vann de rosa!   lördagsgodiset från Tokyo , visste är de urguliga?!?
Min nya kärlek helt klart!


Emilia de Poret är en grymt snygg människa måste jag medge, titta in hennes blogg! Hon har en grym still som man inte annat än kan inspireras av i massor!  hennes kreativ, små ditaljer gör de stora och de lyckas hon med! You Rock!
Tack!
så mycket för armbandet!  De här blev lätt veckans händelse för min del!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

åå! vilken tur du har! fast de verkar du ha i allt.

2008-12-12 @ 23:56:01
Postat av: B

Shit ni är rätt lika!

2008-12-13 @ 10:08:16
Postat av: Emilia de Poret

Du var en sjävklart värdig vinnare! Älskade din motivering och din blogg är super. Bra blanding av mode, konst, musik och egna personliga reflektioner...inspirerande!! kram på dig och armbandet kommer snart på posten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0